Blaj

Håhåjaja, mellandagarna är verkligen pest att jobba. Lyckost alla som är lediga och bara kan ligga och jäsa efter all julmat man smält i sig. I dag jobbar Kattis sin sista dag och vi har avskedsfest på tidningen. Ska käka massa gott och dricka vin. Försöker locka med henne på krogen sen, men hon vägrar. Hon ska flyga till London i morgonbitti och vill inte vara bakis. Torrkärring! Hahaha!

Tre dagar kvar av 2006. Nyårsafton ska vi fira tillsammans med Linda, Dan och Per. Det blir god middag, vin, drinkar och skumpa förstås. Trevligt, trevligt! Det blir dessutom barnfritt! Vi ska lämna barnen till Patriks föräldrar vilket betyder fest på kvällen och sovmorgon dagen efter. 

Sen börjar vardagen igen. För oss innebär det att vi måste ta kampen och få Isabella att sluta äta på natten. Om drygt en månad börjar hon dagis och då vill ingen av oss gå upp på natten och ge mat. Den 12 februari startar inskolningen och då ska jag vara ledig i två veckor. Därefter börjar både jag och Pata att jobba. Två löner alltså! Money, money, money! Då slipper vi äntligen vara luspanka! 



Kommentarer
Postat av: Kattis

Dålig planering, inte torrkärring.;-)
Hade gärna gått ut och partat med dig, men inte när jag måstestiga upp före fan (halv fem) i morgonbitti!

2006-12-28 @ 13:01:51
Postat av: A

Naaeeeh! Du är en torrkärring! : )
Jaja, men ett tag hinner vi väl supa i alla fall! Lelle kan stå ut med att du luktar lite fylla i morn!

2006-12-28 @ 13:05:03
Postat av: Linda

Hej vännen!
Det är helt sjukt vad fort tiden går...
Isabella på dagis!! ja jag säger då det!!
Hoppas verkligen att allt är bra med er efter jul. Själv sitter jag här på jobbet just nu och har det lite lugnt och skönt.:-)
Kram på er alla!!

2006-12-29 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0