Bonde söker fru

Såg "Bonde söker fru" igår och skrattade åt Pata som våndades och vred sig i soffan. Det var första gången han kollade på programmet och han led lika mycket som jag gjorde första gången jag tittade.

Bönderna är så pinsamma och då ska vi inte prata om tjejerna. När Helen kallade Andreas för otrogen medan hon surt knaprade och vred och vände på sin riskaka! Hahaha!

Men värst var scenen då Marcus och Magdalena träffade hans föräldrar. Pinsam tystnad. Jag blir så fruktansvärt nervös av pinsam tystnad att jag måste prata för alla i rummet och det var precis vad som hände igår. Jag började babbla hejdlöst med Pata, som om jag var med kring fikabordet på tv. Och sen när Marcus och Magdalena satt och rodnade över att de var tvungna att prata om sina känslor för varandra. Det var då Pata höll på att få frispel.

Synd att torrbollen tillika psykot Per Martin valde fel tjej. Den andra var betydligt behagligare och dessutom från Luleå. Han verkar för övrigt inte ett dugg kär. Cyniker som jag är tippar jag på att det är slut inom några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0