Idol är slut

Så var Idol-finalen avklarad. Jag, Lotta, Kattis, Malin, Josefin och Peter hejade friskt på Markus och jag röstade på honom 30 gånger. Kanske dumt nu så här i efterhand, men just då verkade det vara ett klokt beslut. Och Markus vann ju faktiskt så jag fick ju lön för mödan kan man säga.

Kvällen bestod av god mat, mängder av vin, drinkar och massor av folk. Lite för mycket folk till och med. Det gick knappt att röra sig mot slutet. Vi partade ordentligt tills klockan elva då gratisdrickat började kosta och Idolerna var på ingång. Då började jag jobba. Vid två hade jag fått tillräckligt med material för att fylla fyra sidor på måndag. Då hade alla i mitt sällskap gett upp och gått hem, utom jag och Peter! Vi drack ännu mer drinkar, drog på Mc Donalds och kom sedan hem vid halv fyra efter en otroligt trevlig kväll!

I dag har det var rätt lungt. Isabella har varit på sitt första kalas. Hennes kompis Henry fyllde ett och det var mysigt att sitta där på golvet och titta på de små knoddarna medan de lekte. Lagom mycket aktivitet en dag som denna. Henrys mamma Anna och Pata var ju också på fest i går så jag var inte den enda som var trött.

Känns lite vemodigt att Idol är slut. Vad ska jag nu bli besatt av? Men det är i och för sig skönt att ta en paus över jul. Sen sätter ju Melodifestivalen igång! Då blir jag lika galen igen!

Kommentarer
Postat av: Peter

Tack för en sjuuuukt trevlig kväll!! =)

2006-12-02 @ 20:04:49
Postat av: A

Tack själv! Det var verkligen kul att ses och parta lite!

2006-12-02 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0