Lite av varje...

Jaha party igen då. Har kommit till jobbet med håret på ända och glasögonen på. Ska fixa till mig innan jag går på festen förstås. Har tighta blåa jeans nedstoppade i svarta stövlar och en leopardtop. Blir nog bra! Huvudsaken är att man blir full som min gode vän Jesper brukar formulera det. Och det brukar inte vara några problem för oss.

I dag är det prick två veckor tills jag och familjen åker upp till Luleå och släkten! Åhhh så skönt det ska bli. Mamma och pappa har inte sett Isabella sen hon var sex månader, de har med andra ord missat halva hennes liv, så det känns roligast att de får se henne. God mat är ju en garanti, men jag hoppas på att få lite sovmorgon också. (Vet att pappa läser bloggen! ) *skratt*
75 procent av mitt hjärta finns där uppe hos familjen ute i byn så det är alltid lika kul att komma hem.

Har lite ångest inför julklappshandeln. Brukar normalt inte ha det men i år har vi inga pengar och ingen tid att åka och handla. Vill inte släpa med Kalle runt i butiker så vi måste skaffa barnvakt några timmar och då blir det hela krångligt. Då måste man tajma med barnvakterna och planera en massa i förväg. Känns besvärligt. Kanske lika bra att ta med ungarna.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej A!
Måste bara berätta senaste nytt från Glommersträsk. Min kära mormor (80år) som bor där har börjat prenumerera på din tidning för att hålla koll på vad kändisarna gör. Nu sitter hon och beundrar en röd vacker julduk som följde med från förlaget och säger att -det är A som har skickat den för hon jobbar ju på tidningen...
Bara så du vet att du har fått ta åt dig äran.
Kram

2006-12-07 @ 14:44:52
Postat av: A

Hahaha, så kul! Hälsa kära mormor från mig! Jag känner mig givmild så här års och delar gärna med mig till läsarna! Kram!

2006-12-07 @ 15:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0