Självinsikt

Linda är lite orolig för att det inte ska bli något gjort ikväll när vi ska städa. Hon påminde mig om den gången hon och jag skulle packa inför en resa till Chicago. På den tiden vi bodde ihop.

För att packningen skulle bli lite roligare slog vi på musik och öppnade en flaska persikosnaps som vi smuttade på. Planet gick tidigt och vi var tvungna att åka hemifrån sex på morgonen och därför skulle vi bara dricka en, max två, snapsar. Tjena. Vi festade upp en hel liter, blev snorfulla, ringde till kompisen i Chicago och snackade skit mitt i natten och kom hur bakis som helst till flygplatsen på morgonen.

Kattis planerar att komma över ikväll och se till att vi faktiskt jobbar lite och det uppskattar både jag och Linda. Vi känner tyvärr oss själva alltför väl.


Kommentarer
Postat av: KB

Vi ska städa klart ikväll.. kanske jag ska öppna en flaska med D... för då kanske det blir färdigt nångång. H*lvete.. har haft fullt upp så allt julpynt ligger huller om buller i lägenheten.

Kramis

2006-12-15 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0