Stackars Linda Rosing...

Ja, stackars Linda Rosing. Läste om henne i Expressen idag och hon är så patetisk att jag tycker synd om henne. Hon säger att hon viker ut sig för att det är det enda hon kan. "Nu gör jag det jag kan, det jag är bra på". Stackars människa. Tänk om man inte kom på någonting annat man var bra på än att visa upp sin kropp.

Har träffat Linda. För ett år sedan gjorde jag en intervju med henne på ett hotell i stan. Tog en kaffe och pratade i någon timme. Hon var glad, trevlig och kändes lite som en polare. Det var då hon hade bestämt sig för att aldrig mer vika ut sig. Hon skulle bli seriös.

Nu kastar hon kläderna igen och viker ut sig i en herrtidning. Dessutom ska hon under artistnamnet Bionda släppa en singel. Att hennes dotter skäms över henne bryr hon sig inte om. Hon tror inte att den nya satsningen gör varken från eller till. "Skadan är redan skedd", säger hon.

Vad ska man säga? Jag är seriöst ledsen för hennes skull. Jag hoppas hon i framtiden kommer på någonting mer hon är bra på än att kasta kläderna...

Kommentarer
Postat av: Zassi

Hallå, vet inte hur jag hamnade här - men jag klickade och klickade och klick... så var jag här :) Hmhm.. både mamma och kändisjournalist.. spännande! Och du får gärna vara anonym för mig - jag är ganska anonym på min blogg oxå - Återkommer och läser mer - ettutre så har du nån dag avslöjat vem du är, nu har du en läsare till iallafall... Kommenterar inte ens Rosing. Ha en bra dag! //Z

2006-12-04 @ 14:01:39
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: A

Kul att du hamnat här! Har kollat in din blogg också! Fan vilken härlig julstämning! : ) Ha en bra dag du me!

2006-12-04 @ 14:21:46
Postat av: KB

Vilken press... alla har ju julpyntat! Är inte redo för det. Känns som om det är i slutet av okt!!!

2006-12-05 @ 08:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0