Uppe i norr

Nu är vi uppe i Luleå! Men inte ser det ut att bli någon vit jul inte. Det är ett tunnt vitt lager med snö på gräsmattan, men det är sju grader varmt så det lär ju smälta bort.

Skönt att vara hemma i alla fall! Bara man stiger över tröskeln till mamma och pappa så kommer julkänslorna och framförallt lugnet! Det är en härlig känsla!

Imorgon ska jag och Patrik lämna barnen med mina föräldrar och åka till stan och julhandla. Det blir trångt och svettigt. Men kul! Jag älskar att shoppa oavsett om jag måste trängas med tusen andra. Det måste vara en gen hos oss kvinnor som ni män saknar. När jag vet att jag ska få shoppa spritter det i hela kroppen på mig. Men det är klart att det är ännu roligare om det är tíll sig själv man handlar.

Julfest på jobbet idag, men det missar jag. Vem ska nu hålla ställningarna? Jesper kanske? Hoppas de har trevligt! Själv ska jag käka middag med familjen, ta ett glas rött och mysa i soffan och prata lite.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

VÄLKOMMEN till metropolen!!!

2006-12-21 @ 15:58:03
Postat av: Kerstin

Ja, Jesper håller nog ställningarna. Hahaha. Inte var det jag i alla fall. Puss och ha det fint med familjen nu. PUSS.

2006-12-22 @ 08:14:12
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0