Dumma citat

Tycker att det är så jäkla kul med citat. Folk säger så mycket dumt. Tur att man själv alltid säger så smarta saker: )

Läste till exempel på Tv4.se att snygg-Erik i "Idol" säger "Den som är bäst kommer att vinna". No shit! 

Här kommer några fler roliga kändiscitat att skratta åt. 

"Våra framgångar är ju mycket tack vare ABBA", Dhani Lennevald då han var med i A-Teens. 
Lägg av!

"Skulle ett så stort bolag som BMG signa några Milli Vanilli-typer?" Hannah Graaf besvarar Expressens fråga om hon och hennes syster verkligen sjöng själva. 
Milli Vanilli låg på - just det- BMG.

"När jag ser alla de där svältande barnen i Afrika på tv:n så vill jag bara gråta, jag menar, jag skulle gärna vilja vara så smal, men herregud, alla de där flugorna..." Mariah Carey. 
Kommentarer överflödiga!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lagom dumma citat alihopa. Vill du läsa fler kul citat besök gärna min blogg ;)

2008-01-30 @ 12:07:57
URL: http://www.metrobloggen.se/citatbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0