Jag är vuxen!

Jag tror att jag är rätt vuxen. Snodde ett test på detta från en god väns blogg. Här är resultatet. Kattis släng dig i väggen! ; )

Körkort- Ja
Bil- Ja
Matservis- Ja
Soffbord- Ja
Ica kort- Ja
Hemförsäkring- Ja
Eget boende- Ja
Fast inkomst- Ja
Köksbord- Ja
Finglas- Ja
Betalkort- Ja
Toarullehållare- Ja
Duschdraperi- Ja
Barn- Ja
Sambo/make/maka- Ja
Spelar bingolotto- NEJ
Tippar på lördagar- Ja
Internetbank- Ja
Organiserat skafferi- Ja
Färsk mat i kylskåpet- Ja
Slänger dina håliga sockar- Ja
Går på reklamer på tv- Ja
Har fläckbortagningsmedel hemma- Ja
Pensionsfond- Ja
Sopsorterar- Nej
Prenumerar på någon dagtidning- NEJ
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning- NEJ
Letar middagstips- Ja
Blir arg när skorna inte står på sin plats- Ja
Får majoriteten av post i räkningsform- Ja
Har en stavmixer- Ja
Försöker att inte svära- NEJ
Sorterar tvätt- Ja
Har en krok i badrummet märkt "Gäster"- Ja
Mobilabbonemang- Ja
Hemtelefon- Ja
Månadshandlar- Ja
Medlem i hyresrättsföreningen- NEJ
Gardiner- Ja
Dukar- Ja
Överkast- Ibland
Kuddar för prydnad- Ja
Fler än 5 kryddor hemma- Ja
Fruktskål- Ja

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahahaha. Kan man tänka sig, du är ju lika vuxen som jag. Det enda som skiljer oss är att jag är gift, inte du. Du har barn, inte jag.
Har ju heller inte någon toarullehållare, så du vinner nog ändå! ;-)

2006-11-28 @ 10:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0