Julbak

I dag har jag och Kalle bakat lussebullar! Satte på årets första julskiva, drack glögg och bakade. Jag rullade bullar medan Kalle satte dit russinen. Gick som på räls! Har just provsmakat och de var hur goda som helst!

Såg reprisen av Idol också. Markus var, som alla rapporterade till mig på fredagen, superbra! Det blev dock inga intervjuer idag. Idolernas bilolcyka satte käppar i hjulet. Hoppas jag får tag på finalisterna i morgon istället!

Har hämtat mig efter fredagskvällen. I veckan ska jag bara ta det lugnt, städa, träna och mysa med ungarna. Måste ladda batterierna inför fredag då det är dags för Idol-finalen. Då är jag förstås på plats!

Läste by the way att den sköna bönan Hannah Graaf ska vara med i "Lets Dance"! Vore ju coolt. Då ska till och med jag börja titta. I och för sig ska tönten Patrick Ekwall vara med. Inte lika coolt.

En trött söndagskram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0