Listigt

Har pratat listor på jobbet idag. Folk älskar att läsa listor. Se bara på programmet "Folktoppen" där de under hösten har listat allt från tv-program till kändisar. Själv älskar jag inte bara att läsa listor. Jag älskar också att göra dem. Här kommer några!


Filmer: 

1. Pulp Fiction
2. Höstlegender
3. Kill Bill 2
4. Crash
5. Snatch

Mat:

1. Potatisgratäng och oxfilé
2. Palt
3. Biff Rydberg
4. Tacos
5. Kyckling med gröncurry och kokosmjölk

Tv-serier genom tiderna:

1. Prison Break
2. 24
3. Desperate Housewifes
4. Vänner
5. Melrose Place

Sexiga män

1. Wentworth Miller (Prison break)
2. Ben Affleck
3. Adrian Grenier (Entourage)
4. Edward Burns
5. Brad Pitt (ja, han måste ju vara med)

Bästa skådisarna

1. Benicio del Toro
2. Michael Madsen
3. Uma Thurman
4. Peter Stormare
5. Kevin Spacey

Resmål:

1. Thailand
2. Kapstaden
3. New York
4. Japan
5. Maldiverna

Musik:

1. Frank Sinatra
2. Westlife
3: Kent
4: Rhianna
5: Robbie Williams

Kommentarer
Postat av: Josse

Ang listan över sexiga män håller jag fullständigt med om nummer ett. Dom andra är väl mer tveksamma. Trean och fyran vet jag inte vilka det är och femma är inge vidare, men den som gör mig mest bekymrad är tvåan - Ben Affleck??! A, vad har du sett som jag fullständigt har missat?

2006-11-14 @ 21:28:02
Postat av: A

Jag har inget att säga till mitt försvar. Han har alltid funnits i topp. Kan inte ta bort honom. Han är som en gammal nallebjörn...

2006-11-14 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0