Mer Idol-snack

Har nyss kommit hem från jobbet. Har träffat Idol-deltagarna hela dagen. Stressigt, roligt och lyckat! Kan inte avslöja så mycket mer. En sak kan jag dock säga och det är att Danny Saucedo är en sån charmör att han kan fälla vem som helst! Tro mig! Blev som en tonårstjej i hans sällskap! ; )

Wiveka ringde mig nyss och var orolig eftersom hennes mamma skulle rösta på Erik på fredag. Hon tänkte att det kanske var flera som skulle rösta på honom och att han faktiskt kunde vinna. Jag tror inte att det är någon fara. Visst kan vem som helst av dem vinna, men jag tror att Markus är den självklara. Även Danny och Johan Larsson pratar i de termerna- att Markus vinner.

Låtlistorna inför fredagen är klara: 

Erik sjunger The show must go on av Queen, Bed of roses av Bon Jovi och vinnarlåten Everything changes medan Markus har valt Fix you av Coldplay, Pride (in the name of love av U2 och vinnarlåten. 

Blir lite orolig över Markus val av Coldplay-låten. Dumt att välja en låt som inte är så kommersiell. Nåja, vi får se. 

 


Kommentarer
Postat av: KB

GOD MORGON!!! Är jag avis??? NÄÄÄ!!!!!!!!! :-D
Man kunde ju chatta med Johan o där skrev han att han trodde att Erik skulle vinna... eller att han hoppades på Erik.
Fickd u mitt mess? Hälsade du ;-)

RÖSTA på MARKUUUUUUS!!!!!!!!!!

..*??*. .*??*...
.*.....*.....*..
..*..........*...
....*......*.....
.......?*? .......
...................

2006-11-29 @ 09:05:30
Postat av: KB igen

Är också orolig över Markus låtval! Jag tycker personligen den är dålig... han måste ha en sån hög tonart... Men hoppas att det går vägen.

2006-11-29 @ 09:07:14
Postat av: Anonym

En onsdagshistoria :-)


En dvärg satt i bastun på simhallen när en jätteneger kom in.
Denna människa var utrustad med en jättegurka och dvärgen satt bara och
gapade. Negern tyckte det var pinsamt och tänkte: Ah va-fan jag kan väl
presentera sig.
Sagt och gjort, negern stegar fram mot dvärgen och presenterar sig: -
Turner Brown.
Då svimmade dvärgen! Negern blev orolig, stänkte lite vatten i ansiktet
på dvärgen som kvicknade till.
- Vad hände sa negern, efter jag sagt mitt namn Turner Brown så svimmade

du!

- Turner Brown, sa dvärgen, jag tyckte du sa turn around.

2006-11-29 @ 09:18:14
Postat av: A

Ja, Johan hoppas att Erik ska vinna, men han tror att Markus tar hem segern...Danny var en sån goding! ; )

2006-11-29 @ 09:25:32
Postat av: KB

Vilken tur att vi har olika smak på karlar ;-) Var M lång?? *skratt*

2006-11-29 @ 09:27:38
Postat av: A

Nej han var mycket mindre än jag trodde. Lite kortare än mig. Inte lika snygg som på tv...men Danny däremot! Mums! Hahahaha!

2006-11-29 @ 10:32:25
Postat av: Erica

Men Danny är väl ingen heting heller, värsta fjanten ju :P
Håller med Kattiz och tycker att Markus är en karl som heter duga.. Tänk dig han med smör på =)

2006-11-29 @ 18:33:08
Postat av: A

Ni har inte träffat dem i verkligheten. Tyckte inte heller att danny var en heting innan jag mötte honom. Det är inte hans utseende utan främst hans personlighet som är attraktiv. Han är en charmör utan dess like. Markus är inte alls lika sexig i verkligheten som på tv. Han är rätt kort och inte alls så muskulös som man tror. Han är faktiskt förvånande tunn....trist nog...

2006-11-30 @ 08:56:29
Postat av: KB

Låt oss få fantisera... :-D Nått kul måste vi få ha som helgnöje... eller hur E?

2006-11-30 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0