Musfredag

Idol i morgon och temat är lööööve! 

Markus ska bland annat sjunga "Lady in red". Kan bli intressant. 

Bästa låtvalet har Felicia gjort med "Kiss me" av Sixpence non the richer. Grymt bra låt! 

Johan har gjort sämsta låtvalet med Cyndi Laupers "Time after time". Kan bli hur dåligt som helst. 

Hoppas dock att Erik åker. Han är så ointressant. Vet inte vad han ska göra för att väcka mitt intresse.

Linda ska komma över och titta på Idol med oss i morgon så hon får vara med på vår mysfredag. Eller musfredag som Kalle säger. 

När min svägerska Ulrika hörde honom säga detta vred hon sig i skratt.
 "Är det Patrik som har myntat uttrycket. Musfredag. Är den dagen i veckan som gäller?" frågade hon mellan skrattsalvorna. 

Kul, kul!

Undrar om Linda ser fram emot musfredagen. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag ser fram emot musredagen. Men med tanke på dagens titel så tror jag att det är säkrast att avstå från vindunken... ;)

2006-11-16 @ 15:37:31
Postat av: Fröet

Haha...musfredag. Var det bästa ord jag hört på länge!

2006-11-20 @ 10:37:40
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Ulrika Sandberg

Men vad kul att jag fick mitt namn nämnt på nätet!!
Jag fastnade allt med att läsa din dagbok. Jag är för omodern för att blogga; jag läser dagbok och skriver mail:-)
Kramisar från mig.
/ Ulrika

2006-11-28 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0