Stressigt värre

En stressig dag! Har varit ute på jobb i stort sett hela dagen. Kom hem vid fem och stack sedan iväg och körde slut på mig själv på gymet. Nu är jag helt yr i skallen. Har hinkat massa kaffe hela dagen och känner att jag borde ha druckit vatten istället.

Träningen får mig att må väldigt bra i övrigt. Hade visserligen en rätt dålig vecka förra veckan, åtminstone slutet av den. Den här veckan blir det lite bättre och jag känner att jag i alla fall inbillar mig att jag har blivit både starkare och smalare. Och det är ju det som är huvudsaken. Att man börjar inbilla sig att man blivit snyggare. Bara det gör att man får bättre självförtroende och man blir framförallt peppad att fortsätta träna.

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på "CSI New York"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0