Tönten Timell

Lyssnade på Mix Megapol nyss där Anders Timell, Martins bror, jämt pratar sport och fy vad jag hatar denne man. Har alltid tyckt illa om honom men efter dagens sändning avskyr jag honom ännu mer. 

I dag satt han och hånade Fredrik Ljungberg för att han fick ett migränanfall igår och skyllde på att det var för att han ätit ost på fotbollsgalan, vilket han är allergisk mot. Timell tyckte kortfattat att han var en fjant och antydde att han fejkat migränanfallet. Tycka vad man vill om det. Men sen avslutar tönten Timell med orden "han kanske hade stoppat upp guldbollen i stjärten". 

What? Vad är det för jävla kommentar? 

Vidare snackade Timell ner svenska golftjejer. Programledaren på radion avbröt och sa att det faktiskt fanns flera kvinnliga golfproffs som skulle spöa Anders på golfbanan. "Jo, svarade Anders, möjligtvis Lotta Neumann, men hon gillar ju bara tjejer". Vad har det med saken att göra, undrade programledaren varpå Anders svarar. "Nej, det har ingenting med saken att göra, men jag tyckte att det skulle bli sagt". 

Tönten Timell är en tvärhand hög och tunn som en sticka och har ett ofantligt stort behov att hävda sig genom att trycka ned andra. Hatar såna människor! Han är välkänd för att se ned på kvinnor och uppenbarligen även på homosexuella och såna personer avskyr jag ännu mer. Är så irriterad på tönten att jag funderar på starta en hata Timell- klubb. Nån som vill vara med? Det är gratis!

Kommentarer
Postat av: Kattis

I'm in! Hatar också Anders Timell.... som faaan!

2006-11-16 @ 09:57:54
Postat av: Anonym

Jaa, jag gillar inte heller han!!

2006-11-16 @ 09:58:56
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: magnus

Håller fullständigt med...en sån jävla supermupp som springer runt å ska va kul i tid å otid...en sak han kan aaaaldrig bli rolig...kanske hos mr snennepung som aldrig har levt livet...å tycker...fnisss han e lite tokig den där anders timell...eeeen sån jääävla supermupp med suuperdålig tajming...jag e inte kul...men jämfört med superjonet timell är jag överläkare i humor/tack för ordet

2014-06-07 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0