Vilken skandal!

Jag skrev ju helt fel igår, skvallret om festen ikväll kommer ju så klart inte förrän i morgon. Hoppas på lite roliga skandaler att berätta om!

 

Nu till ett mycket allvarligare ämne. Klimathotet i all ära, men jag pratar om Idol! Jag har fortfarande inte slutat vara upprörd över att Danny åkte ut i fredags. Vad hände egentligen? Jag satt och gapade som en uppblåsbar barbara över att tävlingens näst talangfulla person fick åka hem. Före Cissi och Johan? 

 

När det stod klart att Danny åkte ut började min telefon att ringa. Först var det Kattis som var upprörd. Sen ringde min lillebror, och vid det laget var jag så arg att han skrattade åt mig. Sen kom ett sms av Linda med innehållet "???!??!!!!". Och till sist ett sms från Wiveka där det stod: "Det är tamefan skandal!". 

 

Klart som fan att det är skandal! Hoppas vi slipper bli så här upprörda på fredag. Det kan aldrig vara bra för hjärtat. Har lovat mig själv att om Marcus åker ut ska jag sluta titta! Karln måste ju vinna. Hör bara på hur han pratar! Underbart! Han sätter ihop händerna, bockar lite svagt och säger "Tuuusen tack!" på den härligaste norrländska jag hört! Sen kan han ju sjunga också förstås! : )

 

Håhåjaja, vad vore livet utan Idol? Mycket tråkigare. Fick just låtlistorna inför fredagens Idol och kan avslöja att artisterna sjunger två låtar var. Cissi "jag kan inte ta en ton utan att sjunga falskt" Ramsby sjunger bland annat "You cant hurry love"  av The Supremes. Måtte det bli hennes fall. 

 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahaha! Din elake jävel... men du är rätt rolig och jag håller fullständeig med dig om att Cissi borde åka ut! :-)

2006-11-08 @ 12:24:24
Postat av: A

Man tackar! : ) Cissi-grisen! Hahaha! Kommer du ihåg vad vi garvade!

2006-11-08 @ 12:31:53
Postat av: Erica

*Asgarv*

2006-11-08 @ 15:30:38
Postat av: Helena

Det är väl inget att vara upprörd över att Danny åkte ut. Det var alldeles för mycket West Life stuk över han - ska han låta som dem var han väl OK men annars, allvarligt??? Att sedan både Cissi och Johan också borde åka ut håller jag med om, var lugn, deras tid kommer!
Men HEJA MARCUS!! Vilken kille!!

2006-11-08 @ 15:45:20
Postat av: A

Men hallå? Danny är ju en stjärna. Han både sjunger och dansar som en. Han är kanske inte världens bästa sångare men i den konkurrensen skulle han ha gått till final!

2006-11-08 @ 16:00:51
Postat av: A

Hahahaha! Ja det är förvisso sant! Prata aldrig illa om Westlife! Och då med andra ord inte om Danny heller!

2006-11-08 @ 16:01:51
Postat av: Kattis

Lite Westlife över Danny - inte undra på att A gillar honom då. Allt som har med pojkband att göra berör ju hennes (pojkbands)hjärta! ;-)

2006-11-08 @ 16:02:17
Postat av: Jessika

Hej A!!

Kul med en blogg,jag fick reda på den idag via Kattis... har nu suttit och läst allt du skrivit.
Verkligen bra!! Håller fullständigt med om att Danny INTE borde åkt ut...den killen har ju ALLT. Ha det så bra och jag ser fram emot spännande läsning framöver/ jessika

2006-11-08 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0