Blaj

Fan, jag tror jag lider av bloggtorka. Inte likt mig. Men det händer liksom inget av intresse. 

Har haft en stressig vecka på jobbet och som tack för hårt arbete bjöd chefen oss på glass i dag. Jag var hungrig och smällde i mig tre stycken vilket alla tyckte var helt otroligt. What? Herregud ställ fram en Big Pack så ska ni få se på äta. Nej, kanske inte riktigt, men glass är gott och de är ju faktiskt inte så stora att man inte orkar tre stycken. Eller?

En halvtimme kvar. Sen går jag hem och tar semester. Så obeskrivligt skönt det ska bli. 

Har funderat mycket på hur jag ska ta mig ned till flygbussen i morgonbitti med en stor resväska och två barn utan vagn. Som tur är stiger Linda (vad skulle jag göra utan dig?) upp och hjälper mig ned till bussen kvart över sex på morgonen. Vilken hjälte! Sen är det bara överleva på Arlanda och på flyget upp. Men Kalle är så van att flyga att han sköter det som ett proffs. Han målar, lyssnar på sagor på CD och vet att man måste sitta still och ta på sig bältet när kaptenen tänder skylten. Det är bara fislisa som kommer att ha svårt att sitta still, men det löser sig nog. 

Kommentarer
Postat av: Natasa

Tja tjejen, har börjat läsa din blogg nu varje dag och det är så kul. Det är en av höjdpunkterna på dagen här på jobbet....

Ha en super skön helg hemma i Luleå:)

2007-04-27 @ 08:16:30
Postat av: A

Vad kul att du läser den! Och att du gillar den! Kram på dig!!!

2007-04-27 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0