Gymma på fyllan?

Har haft en kul och stressig eftermiddag. Var på Family Livings ettårskalas och gjorde några bra jobb. Ulrika var med och vi drack champagne och surrade och hade trevligt med min fotograf Malin. Fick en goodie-bag när vi lämnade stället med massor av roliga prylar. Jag och Ulrika var som ungar på julafton i taxin när vi gick igenom påsens innehåll. Dessutom var vi surriga som fan och hade helst velat fortsätta ut på krogen.

Men plikten kallade. Jag lämnade därför av Ulrika, åkte med taxin till dagis och hämtade ungarna och åkte hem. Kalle fick byta om, slänga i sig en banan och sen gick vi till simskolan. Och medan Kalle simmade drog jag på mig träningsskorna och TRÄNADE! Shit vad stolt jag blev över mig själv. Och med tre glas champagne i kroppen orkade jag lyfta skittunga vikter! Det kanske skulle vara en kul vana att dricka skumpa innan gymet? Naaeeej, det blir för dyrt...

Kommentarer
Postat av: Erica

Fan vad stabilt men champangegympa!!! =)

2007-04-19 @ 22:01:10
Postat av: Kattis

Hahahahaha! Jag tror jag skrattar ihjäl mig!! Du gick verkligen och tränade efter att du drukit skumpa! hahaha... kan bara var du vännen som gör nåt så galet! Helt underbart! Hade velat vara med - både på skumpadrickandet och gympan efteråt... ;-)

2007-04-19 @ 22:39:48
Postat av: KB

Fy fan.. du måste ha luktat som en skunk *skratt*

2007-04-20 @ 11:56:12
Postat av: KB

eller som en risig alkis....

2007-04-20 @ 11:56:35
Postat av: A

Tänk när jag kom inspringade på dagis och hämtade ungarna och sa att de skulle skynda sig för att en taxi väntade. Då hade jag glömt att ta ut snusen och luktade massa champagne! Hahaha! Hon måste ha tyckt att jag var galen....

2007-04-20 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0