Hemma igen

Hemma från Söderköping efter en riktigt mysig och rolig helg. Linda och Gustav bor i ett underbart hus med trädgård och det är så lyxigt att bara sitta, som vi satt i går, i solen mot husväggen i var sin solstol och pratade medan barnen lekte i sandlådan. På dagen tog vi en promenad genom den pittoreska staden och på kvällen grillade vi kött och åt gott. Drack massa vin när barnen lagt sig och surrade om allt mellan himmel och jord.

Men efter så trevliga kvällar som igår brukar man vara så trött som jag är idag. Jag är inte bakis, men jag känner mig sliten. Sitter nu och önskar att Isabella ska sova en stund så jag får slänga mig på sängen brevid Kalle som ligger och tittar på film.

Kalle fick ju en elbil av mina bröder i julklapp och eftersom vår lägenhet inte är så stor har han inte kunnat provköra den ordentligt ännu. Därför tog vi ut bilen på gångvägen utanför vårt hus när vi kom hem från Söderköping och lät honom köra så mycket han ville. Han tyckte det var skitkul! Isabella tyckte också att det var skoj, hon fick sitta och hålla i ratten medan vi körde bilen med fjärrkontroll. Folk stannade och tittade och skrattade när Kalle rattade bilen på trottoaren. Varje lillkilles dröm!

Kommentarer
Postat av: Charina

Låter som om ni har haft en underbart trevlig helg =) Var ligger SÖderköping?
Du måste uppdatera stegräkningen varje dag så att jag får någon press på mig..

2007-04-22 @ 16:01:23
Postat av: A

Charina- Ja underbart mysigt! Söderköping ligger strax utanför norrköping, vid göta kanal! Jättefint! Uppdatering på stegen kommer!

2007-04-22 @ 19:49:09
Postat av: Linda

Det var så underbart kul att ni var här och hälsade på... Emil började grina efter ni hade åkt för han ville att Kalle skulle stanna mycket längre!:-)
Men vad kul att han fick ut och provköra bilen..
Sköt om dig
Kram kram

2007-04-23 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0