Lovely!

Fredag och bara några timmar kvar att jobba. Ser så fram emot att ha en lugn kväll endast ägnad åt barnen. Känner att jag knappt har hunnit träffa dem den här veckan, har varit fullt upp med föräldramöten och sent jobb. 

Vill komma hem och laga en god middag, äta i lugn och ro och prata om vad de gjort idag på dagis. Leka lite, läsa en bok för Kalle, krypa upp i soffan och titta på "Talang 2007" som jag missade förra fredagen. Och kanske titta på en film när barnen har somnat. Hoppas det blir som jag vill. Men med tanke på att frysen är tom och vi inte ska handla idag blir det säkert något tråkigt som köttbullar till middag. Urk.

I morgon vid tio drar vi på en minisemester till Söderköping. Blir urkul! Det enda molnet på himlen är att vi inte har fått tillbaka vår bil från verkstaden ännu. Den lämnades ju in när Patrik blev påkörd och de byter typ ut hela jävla bilen. Vi har ju hyrbil genom försäkringen och just nu kör vi omkring i en BMW som jag bara hatar. Den är så liten, trots att det är en kombi, att vi inte får in båda barnstolarna i baksätet. Så nu sitter Kalle fram och jag har fått dra ihop mina långa ben upp till hakan. Inte riktigt, men nästan. Vi får se hur vi löser det innan vi drar imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0