Min stackars kicka

Här snackade jag om vår och värme igår och när jag vaknade i morse var det snö ute. Jag blir galen om inte den förbannade våren och värmen visar sig snart.

Isabella är fortfarande dålig. Kräktes i dag och har svårt att behålla mat. Hon är liten som en fågelunge och vill bara sitta i famnen och titta. Hon orkar inte göra mycket annat. Till slut bestämde vi oss för att åka till barnakuten med henne men de, precis som vårdguiden, hävdar att det är maginfluensa så vi skickades hem igen.

På eftermiddagen och kvällen har hon fått behålla det hon ätit men det har ju hänt tidigare och så har hon kräkts igen dagen därpå. Jag ska vara hemma med henne i morgon och försöka få en läkare att titta på henne. På akuten var hon inte prioriterad vilket jag förstår med tanke på alla barn som satt där i väntrummet.

Har inte så mycket mer att säga, det mesta i mitt liv kretsar kring gumman nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Ja du är i alla fall inte värre än Malin (på mitt jobb) som tog med sig bikini till Blekinge över påsken - vad fan trodde hon egentligen, att hn skulle sola och bada. Gud vad vi skrattade åt henne idag.
Du kan ju tänka positivt - du fick vårstädat och fint hemma i alla fall!

Stackars lilltjejen som bara kräks. Hoppas en läkare hittar vad det är för fel (om det nu är nåt fel) på henne.

2007-04-09 @ 20:19:23
Postat av: Erica

Vad jobbigt med Isabella som bara kräks... som förälder blir man ju säkert såå orolig eftersom man är rädd att dom inte ska få i sig nog. Hon har ingen feber va? Tror också att hon "bara" har en maginfluensa... och att du nog får ge det några dagar, tills hon blir helt frisk igen.

2007-04-09 @ 20:30:52
Postat av: Kerstin

Åh, stackars stackars lilla Isa. Hoppas hon blir frisk snart. Puss.

2007-04-09 @ 20:35:46
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0