Nya tag

Är i bantningstagen igen. Jag gick upp några kilo i Mexiko och det känns direkt på låren och runt midjan. Hatar känslan när jeansen börjar strama och nu har jag börjat åtgärda det hela. Planen är att köra både GI och träna hårt samtidigt. Det borde ge ett snabbt resultat. 

Problemet är bara att jag fortfarande har så mycket jetlag att jag vill sova hela tiden. Igår skulle jag till gymet, men jag orkade helt enkelt inte. Fick kämpa för att hålla mig vaken för att se "24". Sen somnade jag som en klubbad oxe. Sov nästan otäckt hårt, som om jag var i koma. Jag hoppas att jag orkar släpa mig till gymet ikväll. 

Igår misstänkte jag att jag hade fått Salmonella eller nått annat roligt. Var fortfarande dålig i magen och hade kramper och feber. Ringde vårdguiden som tyckte att jag skulle kontakta en läkare och ta lite prover. Men eftersom jag fick behålla maten under gårdagen och eftersom kramperna och febern är borta nu bör jag ju vara frisk. Det var väl bara vanlig hederlig turistmage. 





Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas magontet håller sig borta nu.... och att du får tillbaka dygnsrrytmen snart. Kram

2007-04-03 @ 12:55:20
URL: http://www.kattise.blogg.se
Postat av: KB

Gå till läkaren din smittbärare!!

2007-04-04 @ 10:18:22
Postat av: A

Hahaha. Men KB det är borta nu! : )

2007-04-04 @ 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0