Rensning

Man skulle kunna tro att jag är gravid så som jag boar. Jag har dille på att städa garderober och skåp och rensa och precis så blir jag, och de flesta andra, när de väntar barn. Men nu är det ingen bulle i min ugn. Bara vanligt fläsk. 

I går gick jag hur som helst lös på min garderob och rensade kläder som legat där i flera år och väntat på att jag ska bli en storlek 38! Mooohaaahaaa! Tillåt mig storskratta. Det kommer aldrig att hända har jag insett nu och därför åkte både i stort sett oanvända som uttjänade kläder i påsar som ska lämnas till någon insamling. Nu är det snyggt, prydligt och gott om plats i garderoben och i sommar ska jag shoppa och fylla på med lite nya och mer moderna plagg. 

Jag har börjat dricka någon sorts vitamindryck som jag fick på en gratisfest i vintras. Tror egentligen inte på naturprodukter, Kan jang och sånt skit, men tänkte att när jag ändå har det hemma är det ju dumt att inte använda det. Och ta mig fan, igår kväll kände jag mig som en duracellkanin på lyckopiller. Hade fullt med energi och ville aldrig gå och sova. Tyvärr gjorde ju det att jag är svintrött i dag då. Men det ordnar sig säkert för nu har jag druckit min vitamindryck igen. Undrar vad den här skiten innehåller egentligen. 

Kommentarer
Postat av: Charina

Vad heter drycken, jag behöver den!

2007-04-12 @ 10:42:21
Postat av: A

Mivitotal- en stor flaska med gul dryck som är lite äckligt men bra! Kolla dock om man får/ska dricka den när man är gravid. Vet i och för sig inte varför dte skulle vara ett problem, det är ju bara nyttiga grejer (tror jag) : )

2007-04-12 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0