Slutkörd

Sådär, då har jag kommit igång med träningen igen efter tre veckors vila och svullande. Har just kommit hem efter att ha kört min hårdaste styrkepass någonsin och jag lär ha grym träningsvärk imorgon! Tyvärr är det den enda träningsdagen på hela veckan. I morgon hinner jag inte för då ska vi handla till kalaset på lördag och sen ska Kalle börja simskola klockan sex! Och helgen är fullbokad.

Det är så stort att Kalle ska börja simskola! Han längtar massor och jag och Patrik tycker också att det blir kul och spännande. Båda vill bada med honom så mycket att vi måste dra lott om vem som ska få vara med första gången. Sen ska födelsedagsbarnet få sin första cykel på lördag. Snacka om stor kille som både ska få lära sig cykla och simma.

Nej, nu ska jag gå och duscha och bänka mig framför Greys! Hurra!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha kul att ni måste dra lott om badet *haha* Jaja men det blir ju mest rättvist då =)

2007-04-11 @ 20:25:38
Postat av: A

Jag vet, vi är så töntiga, hahahá. Men det är ju tur att båda vill än tvärtom, att ingen hade velat...: )

2007-04-11 @ 20:40:49
Postat av: Erica

Ja exakt =)

2007-04-11 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0