Tänka positivt

Jobb i morgon igen, men eftersom jag varit hemma idag är det ytterligare en tredagars vecka. Nice! Tyvärr hinner jag dock aldrig komma igång med batningen och träningen, efter en vecka i Mexiko och påsken, så nu är jag lönnig igen. Jag som var i så bra form. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid att komma tillbaka.

Trots viktuppgången så är det är många saker som gör mig lycklig nu:

* Isabella är frisk!
* Jag fick tillbaka några tusenlappar på skatten!
* På lördag fyller Kalle fyra år och vi ska ha barnkalas på dagen och middag på kvällen med Patriks mamma, bror, syster och hennes barn! Kul!
* Till helgen ska det bli nästan 20 grader varmt!
* Den 21 april ska vi åka och hälsa på min goda vän Linda hennes familj i Söderköping! Längtar massor!
* Den 27 april åker jag äntligen upp till mamma och pappa! Håller på längta ihjäl mig!
* Den 11 maj ska jag göra något riktigt kul med några tjejkompisar!
* Den 12 maj ska jag se The Ark vinna Eurovision!

Inte ens en sketen magsjuka kan få mig på dåligt humör. Man går ju ned i vikt! Det gäller att se det positiva i allt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt positivt.. Men vad är det du ska göra för riktigt roligt med tjejerna den 11 maj?? *nyfis*

2007-04-10 @ 21:34:49
Postat av: Linda

Ser oxå fram emot den 11:e. Också till på fredag, ska bli trevligt att kärringtjata! :)

2007-04-11 @ 13:20:17
Postat av: A

Erica- Kan inte berätta ännu eftersom vi ska överraska en tjej som läser min blogg. Återkommer.
Linda- Trevligt att du läser och kommenterar min blogg! : D

2007-04-11 @ 14:04:26
Postat av: Linda

Tänkte göra ett ryck. Men fan vad du skriver. Tog lång tid att uppdatera sig!

2007-04-11 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0