Trötter

Har sovit grymt dåligt i natt. Jag befann mig i nått sorts konstigt tillstånd där jag varken var vaken eller sov. När Kalle kom till oss vid två på natten fick jag för mig att han hade en massa leksaker med sig och att han var klädd i riddarrustning. Sen låg han så nära mig så jag fick lyfta in honom i mitten hela tiden och då tyckte jag att han var tung för att han hade riddarrustningen på sig. Jag kände mig också otroligt stressad över att det var en massa saker i sängen. Jag kommer ihåg att jag tänkte att det var då fan att man måste städa leksaker till och med när man sover. 

Dessutom var jag stressad i natt för att jag var tvungen vara tidigt på jobbet. Jag hade en läkartid klockan tio och var tvungen att lämna en text innan dess. Tänkte i morse att jag skulle sova tidigt ikväll för att jag var så trött. Men då kom jag på att det är min och Patas tv-kväll. Först "24" och därefter "Prison Break". Det är tur att jag får sova och vila ut i helgen då jag ska upp till mamma och pappa. 



Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahaha! Du är rolig du!!! ;)

2007-04-23 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0