God mat och lerkastning

I går blev vi bjudna på Kräftsoppa och kantarelltoast hos Patrik och Wiveka. Fruktat gott, men tyvärr blev jag mätt alltför snabbt. Tog igen detta i morse när jag värmde upp en av de överblivna smörgåsarna och åt till frukost.

Den här dagen har varit väldigt lugn och skön. Jag och barnen tog en tupplur i två timmar, sedan gick vi ut på gården tillsammans med Josse och Arvid och lekte nån timme. När barnen började spåra ur och kasta lera och sand på oss och på varandra gick vi in.

Nu väntar middag och kanske en film i soffan. Jag och Pata har inhandlat var sin Häägen daaz som vi ska mumsa på när barnen har somnat. Tur att jag ska simma innan jobbet i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0