Inget nytt under solen

Händer inte mycket nu. Livet knallar på som vanligt. Lämna barnen på dagis, jobba, komma hem, äta och sova. Typ så. Men jag gillar vardag också så det är inga bekymmer med det.

Två jobbdagar kvar. Sen ska vi packa väskan och flyga upp till Luleå. Ser fram emot det förstås, men samtidigt har jag börjat bäva inför flygresan då jag ska ha Isabella i knät i en dryg timme. Hon är ju inte direkt stillasittande längre. Lär vara slut när vi landar. Tur att jag åker till mamma och pappa och får bli omhändertagen. Finns det nått bättre?

Måndagar är barnen alltid trötta och stupar i säng. Jag och Patrik ska stupa i soffan och glo på "Den innersta kretsen". Sen blir det som alltid "24".

I morgon simning innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: natasa

Skönt med vardag......Nu äntligen har jag hitta till din blogg igen, hade adressen på jobbet. Alltid så kul att läsa. Vad har du nu för e-mail?
Ha det så kul i Luleå!

2007-08-13 @ 20:21:18
Postat av: Kattis

Skönt att få komma hem till mamma & pappa. Bli lite ompysslad! Vad tyckte du om "Den innersta kretsen"? Tyckte den var sådär, tog ett tag innan jag fastnade i den...

2007-08-13 @ 22:09:06
Postat av: A

Natasa- Kul att du är tillbaka på bloggen igen! Ska vi ses snart eller? Saknar er! Min mail är fö[email protected].
Kram A

2007-08-14 @ 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0