Luleå, here i come!

Så, då var det färdigjobbat för den här veckan. Och veckan avslutades med en rolig dag på tidningen. Lite mer action än måndag och tisdag. Kommer till och med att sakna jobbet lite under långhelgen. Och det är ju tur att jag känner så.

Ikväll ska det packas. Jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig på bröllopet ännu så det blir till att ta med många alternativ. Och till alla alternativ är det många olika tillbehör som ska med. Till en klänning är det ett par skor och en BH och till en klänning är det andra skor och kanske en annan väska. Vet inte hur jag ska få plats med allt. Det blir en intressant kväll.

Nu ska barnen skrubbas och krypa i säng. Vi ska vara på Arlanda klockan åtta så det blir en tidig morgon. Åååååh vad jag längtar! Tur att natten går fort!



Kommentarer
Postat av: Erica

Welcome =)

2007-08-15 @ 18:47:08
Postat av: Charina

Har ni någon tid över för barnlek nu då??

2007-08-15 @ 21:06:40
Postat av: A

Ja, kanske i morgon? Vi är i örarna hela dagen!

2007-08-15 @ 22:25:15
Postat av: KB

Snart landar ni :-D Men som vanligt när ni kommer så blåser det som fan... Vi ses ikväll!
Kram

2007-08-16 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0