Thaimat på menyn

Vi lyxade till det ikväll och gick på en thairestaurang och käkade middag. Är galen i Dim sum! Ungarna åt pannkaka så det sprutade genom öronen och sen smaskade de på glass och chokladsås.

När vi gick därifrån var vi alla proppmätta och aströtta. Barnen somnade direkt när vi kom hem medan jag och Pata landade i soffan och såg "The Truman show". Nu väntar John Blund på oss också.

I morgon blir det en tidig morgon. Ska simma innan jobbet igen. Det blir skönt och uppfriskande även om det är lite lockande att få sova längre istället. Men jag tar mig i kragen och ger mig iväg.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Mums vad gott! :-)
Skönt att simma i morgon, själv ska vi ha kräfttest på jobbet och sedan after work!

2007-08-08 @ 21:48:40
Postat av: Erica

Dim Sum har jag aldrig ätit!!!

2007-08-08 @ 22:17:17
Postat av: Charina

Jag är uppriktigt imponerad. Aldrig jag skulle ta mig upp för att motionera istället för lite extra sovmorgon.

2007-08-09 @ 00:00:17
Postat av: Kattis

Oj vad lat jag var - fick skjuts till jobbet och kommer att bli hämtat efter kräfttesten.... inte lika duktig som du! :-(

2007-08-09 @ 08:32:08
Postat av: KB

Har sökt komp på fredag em när ni är här! Om ni ska på stan får ni gå på fm :-)

2007-08-09 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0