Det flyter på nu

I dag fick vi dagisplats i Väsby till barnen. Dagiset kommer att vara tillfälligt i väntan på att vi kommer in på det som ligger fem minuters promenad från vårt hus. Men jag känner mig glad och nöjd med vårt tillfälliga dagis. Det ligger väldigt nära Patriks föräldrar så om det kniper kan de lätt ställa upp och hämta. Det ligger på vägen hem från stationen så jag bara hoppar av bussen, hämtar och tar nästa buss hem. Och till våren och sommaren kan man med fördel ta en promenad hem.

Patrik ska ta barnens inskolning och har därför tagit pappaledigt i början av året för detta så att jag får koncentrera mig på mitt nya jobb.

Dessutom fick jag veta att vi ska visa vår lägenhet nästa vecka. Sen har hyresvärden bokat in besiktning veckan därpå och de trodde att vi skulle kunna bli av med lägenheten vid årsskiftet som vi önskat. Vore ju perfekt så vi slapp dubbla hyror.

Sen fick jag veta att jag har plats på läktaren på Idol-finalen i Globen! Wiiiieeee så roligt! Längtar så jag spricker! Hoppas nu alla eventuella sjukdomar håller sig borta.

Kommentarer
Postat av: KB

Klarar du av hästskit lukten då???

2007-12-06 @ 08:43:56
Postat av: A

Den ska tydligen vara borta innan morgondagen. Jag ska knapra massor av piller innan! : )

2007-12-06 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0