Full rulle

I dag har vi haft full fart hela dagen. Vi tog visserligen sovmorgon till halv tio och efter en härlig frukost gav vi oss iväg till Toys´r us där vi fick trängas med en miljon andra som också skulle inhandla julklappar. Att då ha med sig två barn varav ett sitter i barnvagn gjorde ju inte saken bättre. Men det gick.

Kalle gick och pekade ut saker han ville att tomten skulle ge honom i julklapp, jag pekade ut vad Isabella ville ha, sedan lämnade jag och barnen butiken medan Patrik betalade och gömde allt i bilen. Därefter gick vi på Rusta och shoppade lite smått och gott till huset. Som vanligt är vi inriktade på olika saker. Patrik köpte en sticksåg och jag två marsallhållare och stearinljus.

Resten av dagen har vi ägnat åt att packa. Jag har tömt köket och Patrik har burit ned allt från vinden och rensat bland våra papper. Det ser ut som ett helvete i lägenheten och man får kryssa mellan kartonger när man ska ta sig fram. Stackarna som kommer på tisdag och ska titta på lägenheten. De kommer inte att få ett bra första intryck.

Julklappsinköp so far:

Micke- check
Mikaela- check
Isabella- check
Kalle- check
Svärmor o svärfar- check
Daniel- check
Ulrika- check

Looking good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0