Inte helt hundra

Är inte helt återställd ännu, men jag har åtminstone varit uppe hela dagen och fått i mig mat. Barnen är dock fortfarande lite hängiga så det blir ytterligare en dag hemma. I dag har jag trots allt fått mycket gjort tack vare att jag vet att mina bröder är på väg ned med bil. Jag vill ju att huset ska vara så fint som möjligt då de kommer! Har städat undan de kartonger som ännu inte är uppackade och pyntat lite.

Nu är det verkligen superfint på nedervåningen även om det är lite kalt på väggarna. Vill inte sätta upp något i vardagsrummet eftersom vi ska måla om där.

På övervåningen har vi nästan inte gjort något. Barnen sover på madrasser på golvet och inga saker är uppsatta i bokhyllan eftersom den ännu inte är fastsatt i väggen. Vi har koncentrerat oss på det våningsplan där man är mest. På övervåningen sover vi bara.

Längtar till jobbet och håller tummarna för att alla är friska så jag kan jobba på torsdag. Det är mina två sista dagar och jag vill ju hinna säga hej då till alla.

Nu ska jag krypa upp i soffan med Kalle, dricka glögg och mysa i skenet av julgranen.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas du mår bättre - och är helt frisk till jul! Underbart att få fira i det nya huset. Vill se bilder!!!!
Vad kul det var att se Kalles reklam på tv i går... har suttit och sett all reklam vi orkat och nästan gett upp att se Kalle - men så låg han plötsligt där, på golvet i tv:n och lekte. Han äs så söt! (ser inte alla så långhårig ut som su sagt att han var då!)
Kram

2007-12-19 @ 09:45:09
Postat av: KB

:-( Har bara by-kanalerna...

2007-12-19 @ 11:02:14
Postat av: malin

HEJ!!!
Roligt att höra att ni trivs bra i huset!
Ang. sjukdommar så har både jag och anders varit magsjuka, men tack och lov så klarade sig barnen...
Fick höra på dagis att nästan alla var hemma dagen efter luciafirandet på stjärnan (i magsjuka).
Jag såg också kalle på tv igår... =) Gullig!
Själv ligger jag efter lite med julstöket eftersom hela helgen gick åt att vara sjuk... Så det blir en hektisk vecka, man ska ju dessutom ha 2-års kalas på lördag.. *suck*
Längtar faktiskt till juldagen, då ska jag gå runt i morgonrocken hela dagen!

Sköt om er, kramis!

2007-12-19 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0