Min goklimp

I går satt jag och Kalle i soffan och myste. Patrik var borta och Isabella sov och vi käkade frukt och drack glögg och såg på tv. Då, plötsligt, efter låååång väntan kom Kalles reklam på tv och vi bara skrek rakt ut och skrattade båda två! Hur roligt som helst!

Kalle blev lite generad över att han såg så liten ut och påpekade hela kvällen att han bara var tre år då den spelades in! Och jag blev förvånad över hur bra det blev med tanke på hur inspelningen var. Kalle var ju inte direkt medgörlig. Och så söt han var! Inte alls så långhårig som jag minns honom vid det tillfället. Men det är klart att jag tycker att han är världens sötaste! Han är ju min kille!


Kommentarer
Postat av: Erica

Nu har jag sett reklamen..så bra..så söt!! :-)

2007-12-20 @ 15:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0