Svettigt

I dag är vår näst sista packdag. Den sista blir i morgon, sen ska jag ha julfest på onsdag och på torsdag lär jag slockna samtidigt som barnen eftersom jag förmodligen är bakis plus att jag har jobbat hela dagen. Och sen är det FREDAG! Då får vi nyckeln och vi har tagit flyttledigt. Vi ska köra kartonger hela dagen och packa upp på kvällen då barnen sover hos svärmor och svärfar.

Handlade några fler julklappar i dag. Nu är Kattiz och mamma färdiga också. Nu är det bara mormor, pappa och Patrik kvar. Men till Patrik blir det enkelt eftersom vi har bestämt att vi ska köpa något som är till oss båda. Något vi båda behöver. Och det är ganska mycket!

Nej, här finns ingen tid att spilla. Nu måste jag tilllbaka till packningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0