Tjoho!

Ny jobbvecka och nedräkningen har börjat. Tolv dagar kvar till flytt!

På tal om jobb har jag fått väldigt märkliga läsarmail den senaste tiden. Jag förstår inte hur man orkar vara så otrevlig och dryg mot någon för att den personen har skrivit  och berättat om en nyhet. I dag fick jag bland annat höra att jag är "ett hån mot alla finnar!". Trist att mannen i fråga känner så, hoppas du inte håller med honom Kattiz, din finnpajsare! ; ) Det är ju inte direkt jag som har hittat på nyheten. Jag bara berättar om den. Folk har alldeles för lite att göra.

En glad nyhet! På fredag sitter jag i Globen och ser Idol! Fick veta i dag att jag är ackrediterad vilket är suuuuperkul! Ska träffa Lotta och Malin där och ha en rolig kväll med efterfest på Café Opera. Nå, Peter, ses vi i baren?

Nej, nu ska jag lägga barnen och packa en flyttkartong. Jag tar minst en per kväll!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, man fattar verkligen inte hur folk orkar... alla mail som dimper ner i redaktionsmailen - eller i den privata mailen slutar aldrig att förvåna! Men det är bara att rycka på axlarna och gå vidare - en del är ju bara så korkade att de inte fattar att vi är budbärarna, att vi bara berättar vad som hänt och det andra säger!

Gud vad kul att få gå på Idol. Kommer ihåg hur kul vi hade förra året! Spännande att få se den live i Globen, men jag tror inte du har lika bra plats som vi hade på caféet. Bästa bordet, med "egen" tv precis ovanför!

Ja, tänk snart får ni flytta in! Oj,så spännande!!! :-)
Ska bli så kul att se hur ni har det sen...
Kram

2007-12-03 @ 20:21:24
Postat av: KB

fy fan vad avis jag är!!!!!!!!! Hejja MARIE!!!

2007-12-03 @ 23:58:33
Postat av: KB

Såg först nu att Du är ett hån ...hahaha. Är det om den sjuka jäveln som ska bli frisläppt eller vad handlade din artikel om. Personen kanske har rät.. hahaha

2007-12-04 @ 09:17:19
Postat av: Anonym

Japp det var honom det handlade om. Hahahaa. Ja, jag hånar ju dig ganska ofta så han kanske har rätt! Haha!

2007-12-04 @ 11:02:33
Postat av: Peter

Det ser jäkligt mörkt ut och jag är deppad som F*N!

2007-12-04 @ 11:40:49
Postat av: A

Neeej. Fan vad trist! Jobba hårdare! : )

2007-12-04 @ 12:37:27
Postat av: KB

Jag vill också dit!!!! Fixa biljett till mig så kommer jag :-D

2007-12-04 @ 15:25:00
Postat av: Peter

Jag lovar =)...tv4 är skitsnåla i år!

2007-12-04 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0