Typiskt!

I dag tog jag bilen och åkte till Väsby centrum för att handla de sista klapparna. Kör ju inte bil särskilt ofta i Stockholm eftersom jag känner att jag inte hittar så bra och då blir jag stressad. I Luleå kör jag däremot gärna, där jag känner till varenda gata. Men i Väsby har jag kört rätt mycket bil eftersom jag bodde här förut tillsammans med Linda som hade bil. Här kan jag köra och nu har jag börjat med det också.

Till saken då. Parkerade på parkeringen där jag vet att det är p-skiva. Ställde den på den aktuella tiden och gick in i trängseln. Köpte juklapp till pappa och Patrik, handlade lite saker till i morgon och gick ut till bilen. Och upptäcker att jag fått mina första parkeringsböter någonsin. Typ på fem rader av den gigantiska parkeringsplatsen var man tvungen att betala i automat och just där hade jag ställt mig. Jag var så inställd på P-skivan att jag inte såg skylten. God Jul jävla P-lisa! Och förresten- är det inte gratis på söndagar som på alla andra jävla parkeringsplatser?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nä, vilken jäkla otur! Men nu vet du ju i alla fall till nästa gång var du ska använda p-skiva och var du ska betala p-avgift när du parkerar!
Hoppas ni har det underbart i julstöket!
Kram.

2007-12-23 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0