Dagens...

....har gjort: druckit fem koppar kaffe, skrivit fyra artiklar, ätit tre smörgåsar.
....ska göra: laga middag, leka med barnen, träna, sova.
....tv: saltön.
....ångest: fick en påse godis av något företag som ville fjäska. Kunde inte hålla mig utan mumsade i mig den.
....bästa: att jag snart får åka hem till barnen.
....puss: av Kalle i morse, den var blöt och mysig.
....jobbigaste: att jag glömde busskortet hemma i morse.
....roligaste: att vi blev bjudna på schlagermiddag om två veckor hos några vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman gick på vägen släpandes på två stora, svarta sopsäckar. Ur ett hål

på den ena gled den ena hundralappen efter den andra ur. Det observerades

av en polis, som blev misstänksam. Han plockade upp sedlarna och gav

tillbaka dom till gumman. Oh, tack sa´ gumman. Säcken hade ju kunnat bli

tom. Men, snälla konstapeln tro inte att jag stulit dom. Nähä, var kommer

dom ifrån då?

Jo, jag bor vid fotbollsplan och när det är match ställer sig karlarna vid

min tomt och kissar, men då lurar jag i buskarna med en stor häcksax och

kräver hundra kronor - eller så klipper jag av ´en.

Det va´en bra idé tyckte polisen. Tänka sig, två sopsäckar fulla med

hundralappar. Nja, sa´gumman, bara en - alla betalar ju inte.....



TREVLIG KVÄLL
Kram

2007-02-05 @ 15:33:36
Postat av: Lelle

Gumman gick på vägen släpandes på två stora, svarta sopsäckar. Ur ett hål

på den ena gled den ena hundralappen efter den andra ur. Det observerades

av en polis, som blev misstänksam. Han plockade upp sedlarna och gav

tillbaka dom till gumman. Oh, tack sa´ gumman. Säcken hade ju kunnat bli

tom. Men, snälla konstapeln tro inte att jag stulit dom. Nähä, var kommer

dom ifrån då?

Jo, jag bor vid fotbollsplan och när det är match ställer sig karlarna vid

min tomt och kissar, men då lurar jag i buskarna med en stor häcksax och

kräver hundra kronor - eller så klipper jag av ´en.

Det va´en bra idé tyckte polisen. Tänka sig, två sopsäckar fulla med

hundralappar. Nja, sa´gumman, bara en - alla betalar ju inte.....



TREVLIG KVÄLL
Kram

2007-02-05 @ 15:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0