Dagens....

....aktivitet: Lekplatsen i Bromma. Trodde att vi i stort sett skulle vara ensamma eftersom det var en vardag och folk jobbar. Men tydligen jobbar folk inte alls. Satan vad ungar och vilken ljudnivå. Efter en timme klarade jag inte av mer.
...chock: Att Anna Nicole Smith är död. Shit! Det kanske bara är för att jobbar med det jag gör- men shit!
...roligaste. När Kalle sa till mig i morse att vi inte hade någon stark kille hemma nu när pappa var borta. "Jo, vi har ju dig", sa jag och han blev skitstolt. Gick och spände musklerna, eller eh, spagettiarmarna.
....mest irriterande: att jag är lite halvsjuk. Har lite feber och känner mig krasslig. Hoppas det går över snabbt.
....jobbigaste: att febrig och ensam med två barn handla på ett Vivo fyllt till britsningsgränsen av pensionärer med rullatorer och mammalediga med barnvagnar. Jag var ytterst när att få ett utbrott!
....mysigaste: att krypa upp i soffan med ett glas vin efter middagen och se på Lets Dance med en gosig Kalle i knät.
...skönaste: att barnen var "snälla" nog att sova till nio i morse.
...skönaste 2: att vi alla tre har sovit ljuvlig eftermiddagsvila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0