Har tråkigt!

Antal kuddar i sängen: 3
Bästa platsen på jorden: Thailand
Bästa surftips: Imdb.com- allt om film
Drömmer om: Åka till Thailand
Favorit-tvprogram: Just nu, Greys Anatomy
Favoritbar: Sky Bar
Favoritbok: Skam av Karin Alvtegen
Favoritdryck; Rödvin
Favoritfik: Solo
Favoritfika: Kaffe och kanelbulle
Favoritfilm: Pulp Fiction
Favoritförfattare: Karin Alvtegen
Favoritgodis: Filidutter
Favoritkläder: Klänning
Favoritmat: Thaimat
Favoritmusik: Allt från Sinatra till Kent
Favoritrestaurang: Serwito
Favoritskådis: Benicio del Toro
Favoritspel: Poker
Favvoritfärg: Svart
Har på mig just nu: Jeans, svart linne och svart tröja
Hobby: Barnen, mat, spel, film, resa
Högsta önskan: Förutom att jag vill att alla ska må bra så vill jag bli rik!!!
Kammar håret: Nej sällan
Kan baka bullar: Jo, alla kan följa ett recept. Har dock aldrig gjort det...
Min idol: min mamma
Ogillar mest hos folk: falskhet, tröghet
Senast köpta skiva: köper inte skivor
Senast sedda film: Freedomland, nån konstig film vi såg igår
Skonummer: 40
Skulle helst vilja: åka hem nu
Tror på evig kärlek: ja
Tror på spöken: ja
Tror på ufon: ja
Vill kunna: allt
Önskar mig i present: tofflor, myskläder...

Kommentarer
Postat av: Charina

Vad är Filidutter?
Skrattade mig av stolen åt detta...

2007-02-02 @ 14:02:45
Postat av: A

Det är små runda hårda kulor med lakrits och banan smak. När du får dem i munnen är det salt, när du sedan tuggar sönder dem är det lite surt pulver i, sen blir de lite söta. Vet du vad jag menar? *skratt*

2007-02-02 @ 14:12:51
Postat av: Charina

AAA... ja de är ju goda. Men filidutter.. jaja!

2007-02-02 @ 14:38:43
Postat av: Erica

Saltmumrikar är min favvo!!!

2007-02-02 @ 16:04:59
Postat av: Kattis

Hahahaha - Då är jag inte ensam om att tro på ufo:n då! Kunde väl ge mig fan på att du också gjorde det din toka! ;-)
Ska strax göra en intervju med Markus...

2007-02-03 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0