Härlig dag!

Isabellas dag har gått jättebra! Hon har ätit lunch, sovit middag och ätit mellanmål! I morgon ska jag lämna så hon får äta frukost på dagis vilket hon ska göra varje dag från och med måndag då jag börjar jobba.

Eftersom min kära vän Linda inte kunde komma och hälsa på mig i dag blev ju min dag blank och det var väldigt skönt, även om det hade varit kul att träffa Linda förstås. Har sovit, tränat , läst och tagit det lungt. Nu har jag bokat tid hos frisören i morgon så då får vi se vad det blir den här gången. Han brukar få göra som han vill.

Synd att de här veckorna snart är slut och synd att jag bara fick vara frisk de sista dagarna. Men det är helt ok. Jag slapp ju i alla fall karens och sjukdagar.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Skönt att du mår bättre!! Hoppas ni får supermysigt på Ulfsunda... lyllo er! Själv ska jag kånka flyttlådor och möbler samt städa en tom lägenhet! Blää! Kom förbi och säg hej om du har tid! Kram!!

2007-02-22 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0