Knäppa erbjudanden

Erica har fått ett hett erbjudande av en kille på en sida som heter Nightlife. Han ville att hon skulle ta bilder på sig själv och skicka till honom och för detta skulle hon få 2000 spänn. Hahaha, vilken idiot! Det läskiga är att det förmodligen är hur många tonårstjejer som helst som verkligen gör det!

Detta för mig osökt in på ett mail jag fick förra veckan. Det var från en kille från Grekland om jag inte minns fel. Det var bilder på honom och hans familj och ett låååångt brev där han berättade om sig själv. Han letade efter en tjej som skulle kunna tänka sig att bli hans fru och hade skickat ut till en massa hotmailadresser. Om man var intresserad skulle man svara, om inte skulle man kasta mailet. Vet inte om det var på allvar eller om det var ett virusmail. Öppnade det på jobbet för säkerhets skull.

Han hade några krav på sin blivande hustru. Hela hans familj, föräldrar, syskon och morföräldrar, skulle bo med honom och hustrun. Frun fick inte jobba, han ville försörja familjen. Problemet var bara att han inte hade något jobb för tillfället. Och han ville förstås ha många barn. Jag svarade inte på mailet om det var någon som undrade.



Kommentarer
Postat av: Erica

Haha helt stört! Och det är inte första gången man får nåt sånt här... Undrar hur funtade vissa är, dom måste ha haft en tragisk barndom!

2007-02-07 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0