Mitt tips 2

Tänkte lämna mina tips inför Melodifestivalen i helgen och som vanligt gå på min magkänsla. Men så pratade jag med min vän och kollega Jesper som befinner sig i Göteborg och fick lite insidertips och nu vete fan hur jag ska tippa. Enligt honom är i stort sett alla låtar bra och det är betydligt jämnare och bättre än förra helgen. Jag hoppades att söta och trevliga Jessica Andersson skulle briljera men hon är tydligen en besvikelse. Och Lustans lakejer, Regina Lund och Jimmy Jansson har alla bra låtar. Det är inte lätt att tippa nu efter att ha pratat med Jesper. Jag tvekar om jag ska byta plats på Lustans lakejer och Regina eller inte men nu kör vi på detta:

Till final:
The Ark och Lustans lakejer

Till Andra chansen:
Regina Lund och Jessica Andersson

Kommentarer
Postat av: Erica

Må för guds skull inte Ragata Lund vinna eller ens gå vidare... blä!

2007-02-08 @ 17:47:28
Postat av: Kattis

Hoppas också på Jessica Andersson, sen vette fan vad jag vill, hoppas eller tror! Gillar inte heller Regina Lund, men det värsta är att hon kan vara bra...

2007-02-08 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0