My love

Åh, så segt det var att stiga upp i morse. Trött, mörkt och kallt. Men jag pallrade mig upp, lämnade Kalle på dagis och gladde mig åt att jag var i god tid. Men sen när jag kom ned till tunnelbanan upptäckte jag att jag hade glömt månadskortet i min andra jacka så det var bara att promenera hem igen. Suck. Så då kom jag lite sent till jobbet trots allt.

Det är en kort vecka i veckan. Jobbmässigt alltså. På torsdag jobbar jag halvdag, sen ska jag vara mammaledig i drygt två veckor! Tjoho, så mysigt, roligt och skönt!

Dessutom åker Patrik på skidresa på torsdag och är borta hela helgen och jag ser fram emot att ha full äganderätt på fjärrkontrollen, ha sängen för mig själv och somna utan att tv:n i sovrummet står och skränar.
Men sen på söndag kommer jag förstås att längta ihjäl mig efter Pata, för mer än några dagar vill jag inte att hans sänghalva står tom. Då måste jag få retas, kramas och munhuggas med min älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0