Nyfrissad!

Har varit hos frissan och klippt page! Min första reaktion var att jag var missnöjd, men nu efter att ha kommit hem och fixat lite själv så känns det rätt ok. Mitt hår växer ändå så fort så jag hinner knappt blinka så är det långt igen. Är mest rädd att jag inte ska orka fixa till nån snygg frisyr. Jag hatar ju att hålla på med håret. Egentligen är det slöseri att en sån som jag ska ha så här tjockt hår.

Tre timmar kvar tills jag ska hämta barnen på dagis. Ska börja med att tillbringa en dryg timme i sängen. Sov dåligt i natt och klev upp före tuppen och eftersom jag och Pata ska ha en romantisk kväll i kväll borde jag vila lite. Sen ska jag gå över en sväng till Kattis som håller på att packa flyttkartonger. Tokan ska lämna Stockholm för Skåne.

Har varit en duktig kund hos H&M under förra året och fick därför tillbaka en slant på klubbkortet. Sprang naturligtvis genast dit och köpte en snygg grå klänning, som jag ska ha tillsammans med leggings ikväll, för pengarna. Som hittat!  

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll! Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0