Oj, oj, oj...

...ikväll smäller det! Det är säsongstart för serien "24" klockan 20.55. En timme senare startar nya avsnitt av "Prison Break"! Ni hajar hur min och Patas kväll ser ut va?! Fy fan så kul!

Ikväll ska jag sätta igång med träningen igen. Var ju och tränade lite försiktigt i torsdags men efter att ha legat i influensan i över en vecka kändes det som om jag inte hade några muskler kvar i kroppen. Jag orkade nästan inte lyfta några vikter. Hoppas att det känns bättre idag. 

Har fått flera kommentarer idag på jobbet om att jag har gått ned i vikt medan jag har varit borta. De undrar vad jag har gjort. Ja, prova att inte äta på över en vecka så får ni se själva. Det är hur som helst väldigt roligt och smickrande!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Håller på att längta ihjäl mig efter Prison Break!!! Ska försöka se Cityakuten också.... Men först av allt ska jag fixa undan hemma lite!! Längtar hem så jag får "pyssla"! ;-)

2007-02-26 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0