Så var det söndag igen...

Vilken hektiskt helg! Två kalas igår och en massa fikabröd också förstås. Tur att jag började dagen med att ge mig ut och springa. Fem minuter i åtta var vi hemma i lägenheten igen och hann precis kasta oss i soffan innan Melodifestivalen började. Linda och Dan kom över och gjorde oss sällskap och jag sparade då ett antal kronor eftersom jag och Linda brukar skicka typ 50 sms till varandra när vi sitter på var sitt håll och tittar.

Såg att jag hade alla rätt på mitt förhandstips. Utan att ha hört låtarna. Bra där!

Idag har vi varit på IKEA och shoppat lampor, ljus och annat smått och gott. Har satt upp nya gardiner i barnens rum och fixat och donat, det blev supermysigt! Längtar till Isabella kan sova i egen säng och vi får slänga ut spjälsängen. Den tar upp så mycket lekyta i rummet.

Nu är det snart middag, läggdags för barnen och kanske en bra film för mig och Pata. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charina

Vi började lägga Selma i vanlig säng i dag när hon skulle sova middag. Min stora fråga är ju då hur man får dem att stanna kvar i sängen???

2007-02-04 @ 17:41:34
Postat av: A

Ja det där är trixit....jag har glömt bort hur man gjorde dessutom. Vi fick nog ligga med kalle tills han somnat första tiden, sen när han började förstå mer började vi vänja honom att somna själv. Men han kommer ju fortfarande till oss på natten.

2007-02-04 @ 20:15:47
Postat av: Kerstin

Trevlig måndag på dig nu snäckan. Puss.

2007-02-05 @ 07:23:01
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Erica

Ååååh IKEA!!!! =)

2007-02-05 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0