Saturday

Fan, känner mig ännu krassligare idag än i går. Men tack och lov är jag inte så hängig att jag inte orkar göra saker, jag är mest snuvig.

Om någon timme kommer kusinerna Linda och Linnea och moster Gun-Marie. Ska bjuda på potatisgratäng och fetaostgratinerad fläskfilé. Mums! Det vattnas redan i munnen!

Jag är otroligt laddad inför Melodifestivalen ikväll. Läste i tidningarna att Jimmy Janssons låt är så bra att den kan gå vidare, vilket också Jesper sa till mig. Men The Ark är som väntat överlägsna. Hoppas de har en kanonlåt som de vinner hela skiten med! Skulle ju vara hur coolt som helst om de fick representera Sverige i Finland i maj! Ska rösta så det sjunger om det!

Ha en trevlig lördagskväll! Det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade vilken låt som Arks påminde om... http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B00005R8GQ/ref=pd_krex_dp_001_013/105-2591075-0227610?ie=UTF8&track=013&disc=001

2007-02-10 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0