Tack, men nej tack!

Läser i dagens tidningar att Anna Book är tippad som segrare på lördag. Snälla, snälla Gud om du finns där uppe, låt henne inte gå vidare, hur jävla bra hon än är! Måste köpa hem det där repet nu och ta och hitta en plats att hänga upp det på i lägenheten eftersom hon tydligen är så härligt äckligt folklig att tv-tittarna kommer att rösta vidare henne. "Jag ska ge folket lite tits and ass", säger hon. Tack, men nej tack! Jag vill inte se dina tits and ditt ass!

Heja, Elin Lanto och Tommy Nilsson! Jag håller tummarna för er!

133335-49

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka startar på lördag förutom Anna, Elin o Tommy?
Jag vill inte heller se hennes röv och boobisar, det räcker med att bara står där... Även fast jag äger en LP-skiva med Anna Book =)

2007-02-01 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0