Update

Hade en mycket trevlig kväll hos Daniel och Malin igår. De har dock inte barn och med andra ord inrett efter det också. Därför fick jag möblera om hos dem lite innan vi släppte in virvelvinden Isabella i deras fina lägenhet. Hon ska ju känna och ta på allt och det var en lättnad när hon somnade klockan åtta. Kalle tog plats i Daniel och Malins säng och plöjde igenom fyra filmer innan han till sist somnade.

Käkade jättegod mat. Oxcarpacchio (osäker på stavningen) med krutonger och dressing till förrätt. Och Oxfile med kantarellsås och Hasselbackspotatis till varmrätt. Till det förstås gott rött vin. Men jag tog det lungt med alkoholen. Efter att ha varit sjuk i en veckas tid är kroppen inte i form och jag var i stort sett nykter när vi kom hem. Det är jag också tacksam för idag.

I dag ska vi kanske åka till Patrik och Wiveka och hälsa på och äta middag. Trevligt som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som en trevlig kväll! Tyckte också Sebastian var bra, men Måns var helt klart bäst!!! Han kan till och med vinna i Globen. Tycker också synd om Magnus, han skulle kommit till andra chansen istället för Nanne. Hennes låt var inte alls bra! (allt hon gör låter ju likadant)

2007-02-18 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0